Thursday, September 6, 2012

Bieganie, ćwiczenia, Ewa Chodakowska- turbo spalanie

Dziś-> trening biegowy po ponad tygodniowej przerwie. 

Zaskoczyło mnie:
 -moje tempo, które było znacznie lepsze/szybsze niż zwykle
-temperatura powietrza, aż zimno się w płucach zrobiło wdychając takie chłodne powietrze 
-wycięty kawałek lasu w którym biegam :( 
[tak, czuję się ekolożką..]

Po biegu zmęczenia praktycznie nie czułam, 
jedynie satysfakcje z udanego treningu :D

przed treningiem:




przeoczyłam wydanie shape z nową płytą Ewy turbo spalanie, która była bodajże 29 sierpnia..



Myślę, że może znajdę jeszcze u siebie w mieście gazete z płytką, ostatnio shape z killerem byl pół miesiąca po wydaniu na półkach :D

i niedługo możę zaczniemy się ponownie katować :)

13 comments:

  1. Wow ! Zazdroszczę wyrzeźbionego brzucha ! JA nad swoim muszę porządnie popracować

    ReplyDelete
  2. poszukaj gazetki na allegro, może akurat.zazdroszczę sylwetki. też trenuję ale z p90x Beach Body, tez polecam! jak już będzie co pokazać to prześle foto, spróbuj tego treningu :)

    http://timetodosomethinfun.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ewa chodakowska shape totalna metamorfoza szczupla w 4 tygodnie
    + drugi trening
    +
    http://download.hellshare.pl/ewa-chodakowska-szczupla-w-4-tyg-shape-trening-rar/9022672/

    http://egofiles.com/oAZy4wH5m711btRz/Ewa Chodakowska szczupla w 4 tyg shape+trening+.rar

    w pelni darmowe sciaganie bez logowania itp !!! :)

    ReplyDelete
  4. jaki brzuszek piękny! *__*

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. a zaniedbalam sie ostatnio, mało biegałam i nie zwracałam uwagi na to co jem i przez to 'doczekalam' sie boczków oraz tłuszczyku w dolnych partiach brzucha.. może nie jest to ilość rzucająca się w oczy ale mi bardzo przeszkadza..
      poza tym moje pośladki straciły na jedrności :(

      chcialabym bardzo po metamofrozie nabyc mięśni które jednak choć troszke będą się rzucać w oczy (jak u Ewy *_*)

      ogółem dąże do wyrzeźbionej sylwetki :)

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Jeden z najlepszych brzuchó jaki widziałam! ;)

    ReplyDelete