Wednesday, July 25, 2012

wakacyjne wyzwania :) cz. I



zgłosiłam się już jakiś czas temu, ale nie miałam czasu się porozciągać..
Zaczynam od dziś :)

cel:

szpagat francuski, zwany damskim – jedna noga jest wystawiona w przód, a druga w tył.



szpagat turecki, zwany męskim (poprzeczny) – rozkrok aż do ziemi.






czas: 8 tygodni

przyczyny: chęć bycia rozciągniętą oraz strasznie chciałabym mieć zdjęcia takie jak te:




stan obecny: odległość miednicy do podłogi
*francuski- 30cm
*turecki-32cm
[nie jestem pewna czy są to dokładne pomiary, bo mogłam mieć trochę zgięte nogi w kolanach :( ]


plan działania: rozciągać się jak najczęściej (nawet codziennie  w zależności od możliwości :))

20 comments:

  1. o kurcze, też chce tak umieć! Myślę czy się dopisać, tylko gorzej ze mną z codzienną sumiennością :< może wesprzemy się wzajemnie? ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie z tym nie jest lepiej :D ale można się zmotywować, no zobacz na te zdjęcia ♥♥♥ zrobimy później taką sesje nad morzem razem :D, to jak ?
      ;**

      Delete
  2. kiedyś robiłam oba ;) to były czasy gdy tańczyłam a teraz by mi brakowało cm :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. o więc jesteś w lepszej sytuacji, na pewno przygotowanie do szpagatu zajęłoby Ci mniej czasu :)

      Delete
  3. OOooooo tak :) Ja też chcę! Ale to trzeba być mega rozciągniętym :D.. No nic, trzeba nad tym popracować :) Powodzenia ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. może dołączysz do wyzwania ? :D
      taak, trochę pracy trzeba włożyć.. ale warto dla takich zdjęć :D

      Delete
  4. super cel, życze powodzenia i .. i takich zdjęć :) chcieć to móc!

    ReplyDelete
  5. Ja też zdecydowałam się wziąć udział w tym wyzwaniu, jednak jak do tej pory nie znalazłam czasu na rozciąganie i raczej nieprędko go znajdę... Życzę wytrwałości i systematyczności :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. właśnie u mnie najgorzej jest z czasem ;\ ale te 30 min np na komputerze można zastąpić rozciąganiem się :D gorzej jak ktoś nawet na komputer nie ma czasu ;)

      Delete
  6. Potrafię zrobić francuski, mam nadzieję,że uda mi się nauczyć tureckiego. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo ale fajnie :) wydaję mi się, że dzieli Cię już tylko kilka treningów do osiągniecia tureckiego :D

      Delete
  7. umiałam kiedys szpagat damski ale teraz nawet nie ma o tym mowy:) starzeje sie;p

    ReplyDelete
  8. jak kiedys chodzilam na judo to szpagat turecki robilam z palcem w nosie ....a teraz boje sie nawet o tym pomyslec ^^
    ale zycze POWODZENIA w realizacji wyzwania !!

    ReplyDelete
  9. Ja też się zgłosiłam na chwilę obecną nie mam aż tyle czasu na ćwiczenia :(

    Zapraszam na moje wyzwanie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeej ja tylko dwa razy się rozciągałam tak porządnie.. zupełnie brak mi czasu :(( aż obawiam się ze nie sprostam wyzwaniu ;((

      Delete
  10. Super motywujące zdjęcia! :) Pamiętam jak ja uczyła się robić szpagat :) Oczywiście oprócz rozciągania, dodatkowo miałam swoją wlasną technikę :P Budowałam wieżę z książek na odkległość, jaką brakowało mi do podłogi, siadałam na niej, a następnie stopniowo wyjmowałam po jednej książce! :D Mi pomogło! Polecam ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm muszę przyznać, że pomysłowe :D spróbuje choć na razie bardzo trudno mi znaleźć czas..
      dzięki za pomysł :*

      Delete
  11. Zdjęcia super, właśnie muszę zwołać przyjaciółkę żeby mi coś takiego zrobiła bo strasznie mi się podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no.. swietne sa te zdjecia :D a umiesz szpagat? :D

      Delete
  12. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete