Monday, July 23, 2012

spodenki odchudzajace- efekty


Spodenki te kupiłam już jakiś czas temu. Liczyłam głównie na redukcję cellulitu i zmniejszeniu obwodu ud. 
Naczytałam się różnych opinii na forach (większość użytkowniczek była zadowolona) więc pomyślałam czemu nie ? :) 
Są wykonane z pianki neoprenowej dzięki, której uzyskujemy efekt sauny.

Zbyt często ich nie nosiłam, może z 6 razy miałam na sobie może więcej i zawsze tylko na trening biegowy.

Efektów nie zauważyłam żadnych..(może za mało je nosiłam po prostu, nie wiem). 

Dalej je zakładam czasem, być może efekty zauważę po dłuższym użytkowaniu, zobaczymy.

Może ktoś ma takie spodenki, używa i jest w stanie wypowiedzieć się na ich temat, czy zauważył jakieś efekty? byłabym wdzięczna :)

10 comments:

  1. Nie mam tych spodenek, ale się zastanawiałam. Może kiedyś zainwestuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli nie ma się innych ważniejszych wydatków to można kupić i się przekonać ale naprawdę nie wiem czy dają one jakikolwiek efekt oprócz przegrzanego ciała ;(

      Delete
  2. to w nich się nie śpi? ;o

    ReplyDelete
  3. miałam kiedyś pas na brzuch, który miał przyspieszać spalanie tłuszczyku podczas ćwiczeń, ale chyba specjalnie nie pomagał.

    ReplyDelete
  4. Ja chyba nie wierzę w takie cuda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i w sumie słusznie.. chyba mogę stwierdzić, że dałam się naciągnąć :(

      Delete
  5. widze ze lubisz dbac o swoje ciało ale nie do konca byłabym pewna efektów przez te spodenki;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. też pewna nie jestem :( zwłaszcza, że efektów brakuje ;p

      Delete