Monday, July 16, 2012

niewiarygodna kondycja (?) [program Ewy Chodakowskiej]




4 killer z Ewcią

czy wyglądam na zmęczoną ?




Jestem dzisiaj zadziwiona i zszokowana, że podłoga została prawie sucha do końca treningu.. 


Nie zmęczyłam się szczególnie a ćwiczyłam z taką samą intensywnością jak poprzednimi razami. 





Czy to możliwe żeby kondycja skoczyła w tak krótkim czasie? 
hm.. myślę, że przyczyniły się do tego moje biegi, 
przebieżki i różne cuda z planu treningowego na wakacje, 
który dostałam od trenera. 





W każdym bądź razie w połączeniu wychodzi niezły efekt- kondycja rośnie.





Nie przykładałam się do tego wcześniej ale od dziś zacznę a więc DIETA... 
zawsze kojarzyła mi się z ograniczeniami i czymś nieprzyjemnym ale przecież tak nie musi być. 
Od dziś zaczynam eksperymentowanie w kuchni :)
może na początek jakieś sałatki




__________________
zapraszam:


http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=10836121


http://szafa.pl/profil/malwa_za

23 comments:

  1. Masz cudowny brzuch i pośladki! *.* Oddaj mi :P :D
    Jakie konkretne ćwiczenia wykonujesz? :)

    ReplyDelete
  2. Mam tą płytę, nie mam tylko tej wcześniejszej. I na serio takie efekty można uzyskać wykonując tylko te jej ćwiczenia? Szczerze to jakoś nie przywiązywałam do nich wagi - sama nie wiem czemu :P

    ReplyDelete
  3. dziewczyno, jaka Ty jesteś wytrzymała :o Po prostu tylko Ciebie podziwiac i zyczyc dalej powodzenia:)

    ;**

    ReplyDelete
    Replies
    1. wytrzymała ? to dopiero 4 trening ;p

      Delete
  4. ja musze się wziąc za brzuszek;D

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. masz świetny brzuch i pupę:D można gdzieś jeszcze dostać te ćwiczenia? też bym chciała zacząć:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje ;* płyta z ćwiczeniami była w lipcowym wydaniu 'shape' ;)

      Delete
  7. Masz niesamowity brzusio! Cudowny wręcz :* Ahh.. muszę popracować na moim, a jak widzę takie efekty to mi się jeszcze bardziej chce :) Buziaki :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. bez przesady, ale dziękuje :*
      w sumie brzuch jak brzuch, łatwo jest wyrobić sobie mięsnie.. najgorsze są boczki, które tak ciężko spalić :(

      Delete
  8. Jeeeejku, dziewczyno, podziwiam Cię za wytrwałość! Mój brzuch po zimie był w stanie tragicznym, mimo, że cała reszta pozostała chuda jak zawsze... Miałam nawet rozpisany trening przez kolegę, ale oczywiście, zaprzestałam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz, wystarczy lubić to co się robi :) na początku wiadomo, że zawsze jest ciężko ale nie można się zrażać. Z treningu na trening kondycja rośnie, męczysz się coraz mniej i zaczynasz odczuwać przyjemność, zadowolenie :) a gdy widzisz własne efekty motywacja wzrasta :D naprawdę jest to niesamowite uczucie, polecam każdemu :D

      Delete
  9. Replies
    1. dziękuje ;**
      aż się zawstydzę zaraz haha :)

      Delete
  10. "kurczak, ryż i kreatyna zrobią z ciebie skurwysyna!!!":D:D:D hehehehehehehhehehehe :D:D:D:D

    ReplyDelete
  11. OMG !! Świetny brzuszek :) A powiedz, czy to Killer właśnie tak Ci go umięśnił ? Jestem pod wrażeniem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Killer naprawdę dużo daje na mięśnie brzucha, czuć od razu, ale ja wcześniej zrobiłam cała 6 weidera i to głównie przez to.
      Poza tym między a6w a killerem robiłam normalne brzuszki i ćwiczenia na brzuch (np z podnoszeniem nóg do góry) i pompki (naprawdę czułam każdą część mięśnia brzucha) :D
      i dziękuje za miłe słowa ;*

      Delete
  12. no dobra! zobaczyłam i jestem w szoku
    też tak chcę !!!:)

    ReplyDelete