Tuesday, September 18, 2012

Siłownia a ćwiczenia w domu

Muszę się przyznać, że nigdy nie byłam na siłowni :)
Zawsze po prostu uważałam, że większość ćwiczeń można wykonać samemu w domu. 

W sumie rzadko miewałam chęci do ćwiczeń zasadniczych, 
przeważnie robiłam treningi kardio jak bieganie lub jazda na rowerze.

Teraz gdy już nie jest tak kolorowo jak pare lat temu i wszystko co zjem nie idzie w kości tylko w ciałko, postanowiłam, że należy zmienić myślenie ;)

tutaj dla porównania:



Już zdarzyło mi się ćwiczyć z Ewą Chodakowską (chodzi mi o płytę) lecz chciałabym sama złożyć sobie ćwiczenia w jeden trening.

ćwiczenia:
1) muszą być dostosowane do moich potrzeb
-aktualnie musze pozbyć się boczków oraz ujędrnić pośladki

2) muszą wg mnie być ciekawe- takie które spodobają mi się od razu i nie znudzą po paru dniach 

3) muszą działać na te mięśnie, które mam najsłabiej rozwinięte
-mięśnie pleców, rąk, skośne brzucha

kilka ćwiczeń, które znalazłam na mięśnie brzucha:

plank- deska
2 rodz:
(przybieramy pozycję jak na zdjęciu i utrzymujemy się tak 
napinając wszystkie możliwe mięśnie przez ok 1 min)






aligator walk- tzw krokodylek
(w skrócie: idziemy na rękach do przodu ciągnąc stopy po ziemii, 
nasze biodra poruszają się w lewo i prawo)




na mięśnie dolne brzucha:

unoszenie bioder
(mając wyprostowane nogi unosimy biodra do góry)



w następnym poście ćwiczenia na mięśnie pośladków :)
zapraszam

13 comments:

  1. Niedługo potrenujemy razem Kotek ;*

    ReplyDelete
  2. Fajne ćwiczenia:) Pamiętaj tylko dobierając je o tym, by nie skupiać się wyłącznie na jednej-dwóch partiach a na całym ciele;) A co do butów. Póki co nie są mi one, aż tak potrzebne, jak bieganie wejdzie mi w codzienny nawyk to wtedy postaram się coś kupić xD

    ReplyDelete
  3. Ja preferuję ćwiczenia wśród ludzi, wielu ludzi =)

    ReplyDelete
  4. Pozostaje mi tylko pogratulować pomyślnych efektów :)

    ReplyDelete
  5. włosy są coś pomiędzy czerwonym, rudym a brązem :D ale masz świetne nogi!

    ReplyDelete
  6. ja Ciebie podziwiam ♥ i tak,masz świetne nogi!

    ReplyDelete
  7. Fajne ćwiczenia, pewnie jakieś wypróbuję. ^^ A cel tego wszystkiego jest taki by schudnąć. ;)

    ReplyDelete
  8. o, fajne wyzwanie :) lubię takie akcje, więc oczywiście trzymam za Ciebie kciuki i bacznie obserwuję Twoje postępy ;) ale tak BTW... obserwuję jak zadbasz o kondycję i wykształcisz mięśnie / ukształtujesz ładną sylwetkę, bo nadwagi to Ty żadnej nie masz! :))

    ReplyDelete
  9. Twoje ciało się prawie nie zmieniło od lipca. Przynajmniej ja tak stwierdzam po zdjęciach. Też bym chciała tak wyglądać.. :(

    ReplyDelete
  10. Zmotywowałaś mnie do działania, dziękuję!:D cieszę się, że trafiłam na twojego bloga :)

    ReplyDelete
  11. Ćwicząc w domu fajnie jest kupić sobie kilka akcesoriów sportowych, które urozmaicają trening. Co więcej, zwiększają one także jego efektywność, o czym można przeczytać na stronie: http://aktywnoscfizyczna.wordpress.com/2013/04/29/akcesoria-sportowe-do-cwiczen-w-domu/ . Z doświadczenia polecam skakankę - ćwiczenia na niej dają świetne rezultaty, a przy okazji to po prostu zabawa! :D pozdrawiam! :)

    ReplyDelete